Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów

Kompleksowy serwis Haulotte Polska

Ocena: 0
2222

Haulotte Polska, filia europejskiego lidera oraz trzeciego światowego producenta w zakresie urządzeń do pracy na wysokości i podnoszenia ładunków, nie tylko oferuje kompletną gamę podestów ruchomych i ładowarek teleskopowych macierzystej marki. Zapewnia także kompleksowy serwis, którym objęte są wszystkie sprzedawane maszyny.

Technicy z działu mobilnego docierają do użytkowników maszyn Haulotte na terenie całego kraju

Fot. Haulotte Polska

Prowadzona przez Haulotte Polska polityka serwisowa ma na celu zapewnienie najwyższej gotowości technicznej urządzeń, wdrażanie rozwiązań serwisowych zgodnych ze standardami Grupy Haulotte i przystosowanych do wymagań użytkowników oraz zapobieganie ewentualnym awariom.

W ramach serwisu, Haulotte Polska oferuje pełen zakres usług: konserwacje i przeglądy urządzeń, obowiązkowe przeglądy okresowe oraz obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną. Serwis dysponuje halą o powierzchni 1000 m kw., która znajduje się w siedzibie firmy w Jankach koło Warszawy. Część warsztatowa jest przystosowana do dużych napraw, kompletnej diagnostyki oraz remontów maszyn. Firma ma także dział techników mobilnych operujących na terenie całego kraju.

Wszyscy mechanicy/serwisanci mają wieloletnie doświadczenie w branży maszyn. Większość z nich pracuje prawie od początku istnienia firmy. Pracownicy serwisu udzielają również porad technicznych przez telefon. Pomagają nie tylko usunąć usterkę, czy dopasować rozwiązania serwisowe do potrzeb i specyfiki użytkowników, ale również oferują wsparcie odnośnie budowy i konserwacji maszyn.

W Jankach znajduje się też magazyn oryginalnych części zamiennych do urządzeń Haulotte. W zależności od dostępności, części mogą zostać wysłane w ciągu 24 godzin do odbiorców zarówno w całej Polsce, jak krajów, które obsługuje Haulotte Polska (Węgry, Ukraina, Słowacja, Białoruś, Rumunia, Bułgaria). Na stanie magazynowym zawsze są części, które zużywają się najczęściej. Jeśli jednak jakaś musi zostać sprowadzona z magazynu centralnego we Francji, również w tym przypadku czas oczekiwania wynosi 24 godziny.

Oryginalne części zamienne Haulotte zapewniają perfekcyjną kompatybilność, przy jednoczesnej optymalizacji trwałości maszyny. Wszystkie części są testowane i certyfikowane, co jest gwarancją wysokiej jakości, a co za tym idzie bezpieczeństwa użytkowników. Ma to wpływ także na optymalizację żywotności sprzętu i jego wartości rezydualnej.

Serwis Haulotte Polska dysponuje własną halą o powierzchni 1000 m kw., przystosowaną do dużych napraw, kompletnej diagnostyki i remontów

Fot. Haulotte Polska

Serwis Haulotte zapewnia lokalne wsparcie i ułatwia wyszukiwanie części, zarówno bezpośrednio poprzez wyspecjalizowanych techników, jak i na własną rękę, za pomocą innowacyjnego narzędzia online. Jest nim wydajna wyszukiwarka Easy-Spare-Parts.com, która pozwala łatwo zidentyfikować i zamówić potrzebne części w krótkim czasie, dając jednocześnie korzyści z dodatkowych zniżek. Zamówione podzespoły dostarczane są pod dowolny adres w ciągu 24 godzin (w zależności od dostępności zapasów). Można skorzystać również z technicznej wyszukiwarki e-technical information. Pozwala ona na przeglądanie online lub pobieranie instrukcji obsługi maszyn Haulotte, instrukcji konserwacji lub katalogów części zamiennych.

Serwis Haulotte Polska prowadzi również szkolenia:

  • przygotowujące do egzaminów operatorskich IP i/lub konserwatorskich P (sesja kończy się komisyjnym egzaminem UDT);
  • z obsługi wózków podnośnikowych typ wysięgnikowy IWJO (sesja kończy się komisyjnym egzaminem UDT);
  • techniczne Haulotte Technical Certificate Level I (dotyczące kompleksowych czynności konserwatorskich, diagnostycznych i naprawczych), dostosowane do indywidualnych potrzeb. Program zależy od poziomu umiejętności i celów (szkolenia handlowe, szkolenia dostosowane do poszczególnych flot itp.). Ukończenie potwierdzane jest odpowiednim certyfikatem.

Polski serwis Haulotte blisko współpracuje z serwisami innych filii Grupy oraz działami serwisowymi klientów. Współpraca ta polega głównie na wymianie doświadczeń w zakresie naprawy usterek oraz konserwacji. Dzięki temu pomoc jest skuteczniejsza a czas przestoju maszyny minimalny.

Źródło: Forum Budowlane, nr 12 (271) 2018

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: