Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów

Ruszyła nowa kampania Scania

Ocena: 0
2034
Kampania „Zawsze na czele” to nowe przedsięwzięcie firmy Scania. Głównym jego celem jest pokazanie jak duże oszczędności można osiągnąć podczas realizowania zadań transportowych z użyciem pojazdów Scania. Kampania rozpoczęła się w sierpniu. Na drogi wyruszyły cztery charakterystycznie oklejone zestawy Scania Streamline wyposażone w 13-litrowe silniki Euro 6 o mocy 410 i 450 KM, kabiny Highline oraz szereg udogodnień dla kierowcy. Naczepy zostały przygotowane przez firmy Wielton i Berger.


Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska
Fot. Scania Polska


„Głównym celem naszej kampanii jest wykazanie oszczędności, jakie przynoszą pojazdy, systemy oraz usługi dedykowane Scania. Scenariusz akcji informacyjnej „Zawsze na czele” przewiduje oddanie zestawów testowych do dyspozycji wybranych firm transportowych z całej Polski, które na okres dwóch tygodni włączą pojazdy do swoich flot. Dodatkowe wsparcie stanowi obecność instruktora Szkoły Jazdy Scania, który będzie towarzyszył kierowcy. W drugim tygodniu testów kierowca skorzysta z konsultacji telefonicznych w postaci coachingu w oparciu o dane z systemu telematycznego Scania Fleet Management” – mówi Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska.

Chcemy uzmysłowić, że działanie czterech czynników, jakimi są: odpowiednio dobrana specyfikacja pojazdu, wykwalifikowany kierowca, korzystanie z systemów wsparcia kierowcy (m.in. Active Prediction, Eco-roll, Scania Opticruise, Scania Driver Support) oraz usługi dodatkowe jak Scania Fleet Management czy szkolenia, przynoszą realne oszczędności” – dodaje Paweł Paluch.

Akcja Scania „Zawsze na czele” potrwa do końca roku.

Źródło: Forum Budowlane, nr 8 (231) 2015
PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: