Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów

Powstała Grupa MTP

Ocena: 0
2580

Przemysław Trawa, prezes zarządu MTP
Fot. MTP

 

„Międzynarodowe Targi Poznańskie prowadzą działalność na obszarze całej Polski, w tym na przykład w Warszawie, w Lublinie, na Śląsku, a nie jak przez lata tylko w Poznaniu. Organizujemy wystąpienia narodowe na całym świecie, a stoiska projektowane i budowane są przez nasz dział techniczny Idea Expo, promują firmy nie tylko na terenie Europy, a także na innych kontynentach. Ekspansja na nowe obszary poza Poznaniem jest zatem naturalna dla tak dynamicznie rozwijającej się firmy jak nasza. Przez lata MTP kojarzyły się głównie z organizacją targów. Spektrum naszej oferty dzisiaj jest jednak o wiele szersze. Poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizujemy kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, które rocznie przyciągają ponad 1 mln gości z całego świata”.

W przededniu stulecia działalności Międzynarodowe Targi Poznańskie na nowo zdefiniowały swoją tożsamość. Efektem ponad rocznych prac jest wprowadzenie nadrzędnej marki korporacyjnej Grupa MTP i nowy wizerunek przedsiębiorstwa. Przez dziesięciolecia najważniejszym i jedynym zadaniem MTP była organizacja targów w Poznaniu. Jednak ostatnie lata to czas bardzo szybkiego rozwoju działalności biznesowej i to w wielu kierunkach.

Rozwijamy zupełnie nowe usługi, które przynoszą nam nowe zyski, czego przykładem jest chociażby wydawanie branżowych czasopism. Przedsiębiorstwo jest także właścicielem firmy Nowy Adres oraz współwłaścicielem Targów Lublin – mówi Tomasz Kobierski, wiceprezes zarządu MTP. „Firma bardzo intensywnie się rozwija. Jesteśmy już dzisiaj nowoczesnym przedsiębiorstwem otwartym na pojawiające się możliwości. Aktywnie walczymy o klienta oraz o biznes w całej Polsce i poza jej granicami” –wyjaśnia Tomasz Kobierski.

By uporządkować ofertę biznesową firmy konieczne było powołanie do życia nadrzędnej marki korporacyjnej pod nazwą Grupa MTP.

Ta decyzja jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Pozwala też dopasować naszą markę do nowych obszarów działania i wyzwań stojących przed naszą firmą w ciągu najbliższych lat. To oznacza, że powstaje marka Grupa MTP, która w sobie mieści wszystkie nasze działalności, od organizacji targów, przez konferencje, eventy, aranżację przestrzeni, reklamę zewnętrzną, po ofertę cateringową” – tłumaczy Elżbieta Roeske, wiceprezes zarządu MTP.

Następuje zatem czytelny podział na Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Grupę MTP. Grupa MTP to marka parasolowa działająca na terenie całego świata. Jej domena działania jest o wiele szersza i obejmuje nie tylko targi, ale też megaeventy, koncerty, zawody sportowe, spotkania firmowe oraz wiele usług towarzyszących.

Źródło: Forum Budowlane, nr 1 (272) 2019

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: